Samsun’un Atakum ilçesinde bulunan Yunus Emre İlkokulu öğrencileri, eğitim-öğretim yılının son haftasına renkli bir etkinlikle merhaba dedi. Okulun 1, 2 ve 3. sınıf öğrencilerinden oluşan minik müzisyenler, yıl boyunca öğrendikleri ukulele performanslarını düzenlenen konserle sergiledi.Küçük yaşlarda müzikle tanışan öğrenciler, sahnede sergiledikleri performanslarla izleyenlerden büyük alkış aldı. Birbirinden güzel eserleri ukulele eşliğinde seslendiren öğrenciler hem eğlendi hem de ailelerine ve öğretmenlerine unutulmaz anlar yaşattı.
Okul yönetimi ve öğretmenler, öğrencilerin sanatsal faaliyetlerle gelişimlerine katkı sağlamayı hedeflediklerini belirterek, müziğin çocukların özgüven, disiplin ve sosyal becerilerinin gelişmesinde önemli rol oynadığını ifade etti.Yılın son eğitim-öğretim haftasında gerçekleştirilen konser, velilerin yoğun ilgisiyle karşılanırken, miniklerin sahnedeki heyecanı ve mutluluğu izleyenlerden tam not aldı. Etkinlik, öğrencilerin birlikte seslendirdiği final performansının ardından hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Okul yönetimi ve öğretmenler, öğrencilerin sanatsal faaliyetlerle gelişimlerine katkı sağlamayı hedeflediklerini belirterek, müziğin çocukların özgüven, disiplin ve sosyal becerilerinin gelişmesinde önemli rol oynadığını ifade etti.Yılın son eğitim-öğretim haftasında gerçekleştirilen konser, velilerin yoğun ilgisiyle karşılanırken, miniklerin sahnedeki heyecanı ve mutluluğu izleyenlerden tam not aldı. Etkinlik, öğrencilerin birlikte seslendirdiği final performansının ardından hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi. 







